Stötte på en kändis vid Täbban!

Hej hej!

Är inte på såhär jättebra humör just nu men inte på jättedåligt heller, det kan man ju inte vara när det är sånt här väder! Men jag har skitont i huvudet och i tänderna för tandläkarn' spände rälsen på mig idag plus att hon satte dit en grej som gör så att min övertand dras ner, aaauu säger jag bara just nu! Måste börja knarka alvedon nuu, vänta lite..... sådär, nu har jag tagit en alvedon!

När jag var på ICA och stod i kön så var jag asstressad för jag glömde bort vilken tid tåget gick så jag sprang snabbt in på ICA, hämtade två Yoggi och ställde mig i kön och då var det en gubbe som till och med behövde hjälp med att packa in sina saker i en påse också stod han och sega asmycket fast jag tycker ändå lite synd om han.. det kan inte vara så lätt att vara han lixom. Men aja sen så kutade jag till perrongen och där stod Vendela :)
Så vi satt på tåget och prata en stund och sånt där, sen hittade jag inte till tandläkarn' så jag fick ringa pappa och fråga och han försökte förklara och det gick ganska bra men jag behövde fråga en kvinna också hehe....
På vägen hem till tåget så gick jag förbi Peter08, omg!!!! ;p Han gick med sin kompis och prata, jag började le jättestort när jag såg han men han såg nog inte mig.... aja, lite coolt sådär! 
(haha nu gick det förbi en tjej som är så himla högljudd av sig att jag till och med hörde vad hon sa och jag sitter lixom inomhus!)

Har massa läxor, ååååååååh! Men jag tror ändå att jag ska ut och fota först och äta för jag har inte ätit nåt på hela dan, har druckit på Yoggi.. kan ju inte tugga pga rälsen.




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Matilda Petersen♥

- Nej , jag har inte tagit bilderna

2011-03-16 @ 15:35:08
URL: http://matidlacarolinee.blogg.se/
Postat av: Karolina

Yes, superlika ;)

2011-03-16 @ 15:57:08
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: sofia w

Hahaa coolt ;D

tack så mkt :)

2011-03-16 @ 21:41:26
URL: http://westinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0