Stressig och blöt morgon!



Heej!

Bloggade inte igår, ledsen för det men jag var med Karro och Becka så jag bloggade inte, imorse var det värsta mardrömmsmorgonen! För jag skulle på match imorse och då skulle man samlas vid IP 9.00 och pappa väckte mig 8.20 för han och jag försov oss men då hoppade jag upp och klädde på mig och då märkte jag att kläderna var dyngblöta för jag hade glömt att hänga upp dom på tork under natten (dom hade vart i tvättmaskinen) så då sprang jag ner i dom kläderna till pappas och vårt hus (vi var hos Jenni) och drog på mig hans underställ som såklart var alldeles för stort runt midjan på mig men det fick funka så då sprang jag upp och proppade i mig lite gröt och tog med mig en macka i bilen när vi åkte till mamma för att jag skulle rusa in och hämta mina shorts.

Sen så åkte vi men då kom jag på att jag hade glömt vattenflarran så då stannade vi bilen och jag fick kuta hem till pappa och sen tillbaks till bilden och sen ÄNTLIGEN var vi på IP men det var inga andra där så vi började undra lite men sen så kom en "tränare" till oss och förklarade att motståndarlaget hade ställt in matchen!
Vi ba "jaha.. he oj, oj, ehm... oj då, varför då?" jaa sen så stack vi hem till Jenni igen och åt lite mera frukost :)

Det var min morgon, jag har också vart och kollat och fotat på Emils innebandymatch, det var väl ganska kul förutom att jag blev väldigt besviken när pappa sa att muffinsarna som dom sålde där kostade pengar, jag fick lixom för mig att dom var gratis så jag tänkte gå fram och ta en men nej.
Nu är jag hemma hos mamma och jag har fotat det som jag köpte i torsdags så det ska ni få se snart :thumbup:
Jag ska också ganska snart till Ivans 3- års kalas! Tårta säger jag bara, hemmagjorda tårtbottnar också! :D
Nej nu ska jag äta riktigt mat, skriver snart (hah det rimma!) så hej då! // sOphia

Det ären liten förhandstitt på en av tröjorna här ovanför.. :P

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0