22 mars 2011, läxbomber, skämt ut mig för gott!

Hejsan!

Vädret är ju så strålande att jag inte gick fram till nästan alla våra lärare och tog ett rejält snack med dom haha! Dom har serisöst gett oss 100001 läxor!
Nu på vårterminen kommer det säkert bli såhär med läxorna: BAM BAM BAM!! Det kommer bli så, dom kommer helt enkelt bomba oss (bokstavligt talat) med läxor!
Aja jag får tänka på vädret som sagt! Det är ju vår :D Tog inte strumpbyxorna idag men det skulle jag kunnat gjort för jag gick med skinnjackan hem utan att frysa ett enda dugg! Åh vad härligt det é!
Vill verkligen gå på träningen idag men jag måste plugga, plugga och plugga.... åååh! Ska ju till Åland på fredag så jag hinner inte plugga under helgen på det där himla kemiprovet som läraren gav oss till på tisdag!
Varför just den här veckan lixom?!...

Okej nu har jag lugnat ner mig helt! :)

Snart ska jag... plugga. Sen ska jag nog.. plugga. Efter det ska jag nog plugga ännu mer. Sen ska jag nog plugga liite till och sen ska jag kanske ut och fota. Vill det iaf.. ;)
Aja jag ska nog gå ner och plugga och käka mellis snart men först bilder:


Såhär ser jag ut idag! :)


Haha! :D






Haha alla hoppbilder ser helt mupp ut på mig! xD


Åh jag älskar ljuset! Det bästa ljuset jag fått asså, ska nog ställa upp med en här i en fototävling! Xp

Vädret! <3

Ååh shit vad jag kan pusta ut nu! Ludwig berättade nu när han kom hem att alla hans klasskompisar och hans lärare hörde när jag skrek på han i telefonen (jag hade Spotify från början + att han får låna pappas ena Iphone just nu för han har ingen annan telefon och då finns det Spotify på den telefonen så då blev jag väääldigt sur för att han får ha det och inte jag så jag skrek... väldigt högt.) men sen sa han "nä jag bara skojja! xD"
Åhh vilken tur! Annars hade jag skämt ut mig för gott!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Z i r r e s ♥

tacktack :D

2011-03-22 @ 16:05:36
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0