Äcklig rumpa Saba!

Heej!

What a wonderful day kan man ju lixom säga! Ashärligt är det jö! Vi har åkt skidor idag som vanligt och jag hade himla problem med att hitta Karro vid Gustavstorg.. båda åkte runt och svettades som himla grisar och letade efter varandra och Karro försökte förklara men jag har ju så himla dåligt lokalsinne så jag hittade inte henne på ett bra tag men sen så hörde jag nån ropa "Sophia!" och jag kollade runt men såg ingen men sen så stod Karro i en backe lite högre upp och vinka och jag ba "Karro!" som att jag inte hade fått träffa hennne på ett helt år haha :D
Sen träffade jag både Fia och Karro i en svart backe och vi kände oss väl ganska stolta men sen när det kom massa småungar från skidskolan på typ 3/4 bast så kändes det väl inte lika ballt längre..
Nu ligger jag här och har kollat lite på Solsidan och jag hatälskar Ove! Seriöst han är så himla snåål!

Aja här har ni bilder bild:



Gårdagens händelse: Jag, Karro och Sofia var och bad igen och när vi åkte runt i en cirkel så var jag tydligen ivägen för en kille och han ba "AKTA!" och då så sa jag och Sofia jätteöverdrivet "Åh herregud förlååt!! FÖRLÅT!!"
Så dom bara kollade på oss och sen så sa en av killarna "kom nu Saba" hahahahahahahhahahaahahahahahah vilket namn! xD Sen när jag och Fia skulle åka sista åket så drog dom ner badbrallorna för mig och började garva och då skrek jag "HIMLA ÄCKEL!" och sen åkte vi klumpigt ner för rutschkanan haha! Men dom var äckliga...
Saba hahahahahah! :D

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: TILDACORNELIAS

Heeej, jätte gullig blogg har du! :)



fråga gärna något i min frågestund, hihi! :) ♥

2011-03-03 @ 18:57:15
URL: http://tildacornelias.blogg.se/
Postat av: Linda hill .

Hej hej! Hoppas att du har haft en bra dag? :) Jag har en enkel liten tävling om bloggsvar om du är intresserad så finns den här. Kramar :D



http://lindahill.blogg.se/category/tavlingar-1.html

2011-03-04 @ 00:07:46
URL: http://lindahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0