Vintage, en stilguide till vintagemode...

Hejhej!

Ser på Halv åtta hos mig men det är reklam just nu så jag passar på att blogga lite :)
Jag vill egentligen bara visa min nya bok som är grymt bra! Den är jätteintressant verkligen, det står om hur många tal som helst haha, man börjar läsa lite om modet på 20 talet och om korsetter och sånt där och framgångsrika märken mm. Den är jättebra så det är ett rekomenderat tips!
Den kostar bara 99 kr (om det nu inte var mindre...) på Bokhandeln så passa på om ni gillar vintage! :)






Asså jag vet inte vad det är med den här bilden men den är lixom läskig på nåt sätt, jag ser askonstig ut och ändå lägger jag ut den hehe.. ;)

Det är Maria Birde som har skrivit boken om nån undrar ;p

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: SV: Jullsaaan

Tusen tack för dina fina ord :D

2011-03-22 @ 20:14:31
URL: http://jullsaaan.blogg.se/
Postat av: Kanie

sv:Tack :)

2011-03-22 @ 20:27:00
URL: http://sunsetonbeach,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0