29 maj 2011, morsdag! :)

Hej och gomorron!

Morsdag idag asså! :) Håller på och gör en grej till mamma men nu ska den torka så jag ska passa på att äta lite frulle med mamma och mormor, idag skulle jag egentligen gått på BOILen men jag har matteprov imorrn som jag fortfarande inte känner mig så säker på så asså jag måste verkligen plugga jättemycket idag för ikväll är det match för mig! :D
Dom andra vann igår och Barca haha :D Det är inte ofta vi vinner men igår vann dom tydligen med 4-0, asbra tjejer! 

Vad ska ni göra idag? Har ni gjort nn present åt era mammor? :) Aja jag uppdaterar lite senare sen, men har det super så länge! // sOphia


Sally nally häromdan <3 :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0