Nu sticker jag och gör lite saker! :)

Hej hej!
Snart ska jag, mamma, Emil och hans kompis åka iväg till lite olika ställen hehe, nejmen vi ska bla. bada på Tibblebadet och gå till Täbban en snabbis, behöver lixom en tjocktröja för jag har bara två styckna som jag tycker ser okej ut men ingen som jag verkligen gillar så vi ska in på Bikbok och kolla men aa, det här vill jag ha men kommer bara få en tjockiströja men aja det är bättre än ingenting! :)

Vet faktikst inte vilken av dom här tre sista tjockisarna jag ska välja.. hoppas det finns fler i butiken..

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Jessa

Fina tröjor allihopa, förstår att det är svårt att välja..:) Grönan var kul, men det blev lite kallt mot slutet av kvällen...:/ Ha en bra helg!

2011-05-28 @ 13:01:33
URL: http://endelavmig.gblogg.se
Postat av: petronella - FOTO - fotogeniquee

Åh så mysiga! den randiga högst upp var superfin!

2011-05-28 @ 13:19:52
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0