Så sjukt fint! ♥

Heeej!

Har inte bloggat på evigheter jag vet och det säger jag förlåt för men vi har haft 2 prov och lite läxor den här veckan så jag satsade mer på dom och det är ju bra eller hur? :)
I tisdags så var det fett kul på träningen och så men sen när pappa och jag åkte till Arninge så var det en bil som åkte motsatt håll från oss på en annan fil mitt ute på motorvägen och den bilen hade sånt där plasttak på flaket för dom hade typ köpt det btw, då blåste det så mycket att det där taket gick i stora bitar och flög runt på vägen och det hamnade två bitar framför vår bil så vi behövde bromsa in och aa det var ganska läskigt tycker jag...
Sen så hände en lite rolig och äcklig grej med Ivan förut för jag och Ivan var ute och lekte på tomten och sen så vände jag blicken från han i typ 5 sekunder och då stod han med byxorna nerdragna och kissade och sen när vi gick in så kom Jenni till oss och sa "Heeeej!" och då sa Ivan "mamma jag har bajsat i elefanten!" "neej det har du väl inte?!" sa Jenni och jag ba "vad är elefanten för nåt?" och då var det tydligen kallingarna och aa det låg lite bajs där, så mysigt höhö!
I onsdags var jag med dom två gulliga cheyerna Rebecka och Karro, vi käkade tigerkaka som var regnbågsfärgad, asgott!
Idag har det också vart jättekul för vi körde fotboll och flaggkull på EV:n och sen var det prov, jättekul var det eller nej jag bara skojja haha, det var inte kul men jag får se hur det gick sen. Vid halv 6 ska jag vara vid IP för att vi ska spela match sen lite senare vid Bollstanäs, tagga tagga tagga!!! :D Längtaaar!
Har varit ute och fotat lite, bilder:
<3<3<3<3
Sådär, nu måste jag ta och byta om, kanske skriver ett till inlägg innan jag sticker, hej då så länge!
Förresten, är det nån bild som ni gillar? Är så mycket roligare att blogga när ni kommenterar :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Jag gillar alla bilder ;D

2011-05-06 @ 16:57:46
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Johanna :]

Gud vilka fina bilder!! Vi ska fota sönder på annorlunda skoldag ;)

2011-05-06 @ 20:44:05
Postat av: sofia

HJÄLP vilken söt kille! :')

ser exakt ut som Justin bieber? (:

2011-05-06 @ 23:12:46
URL: http://westinsofia.blogg.se/
Postat av: emma

älskar äppelblombilderna :D

2011-05-06 @ 23:25:15
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0