18 maj 2011, nya 10 åriga kompisar! :P

Hej hej!

Det har vart fett roliga dan idag för att klassen och jag har vart på Tom Tits och det var askul! Först så åkte vi buss och tåg och det tog ungefär 2 timmar tillsamans och sen så var vi framme och då fick några testa att åka en grej som snurrade asfort men jag inte den, mådde illa bara av att kolla på den så jag skulle typ spytt om jag åkte den.

Sen sprang jag, Becka, Fia och Karro runt där inne och gjorde massa saker, vi tappade bla. vår skåpnyckel där våra värdesaker och allt det där andra låg så då sprang vi också runt och leta och jag och Fia sprang ner till en receptionnist som man också kan kalla för en himla dryg bitch! Hon var jättedryg när vi stod där och snacka med henne, hon kollade inte ens på oss när hon pratade med oss, jag kanske överdriver lite nu hehe men hon var iaf dryg...

Vi hittade iaf nyckeln sen så då sprang vi ner till fritt fall och det var aaaaaaaaaskul! :D Det kittlades jättemycket i typ hela kroppen haha xD Det var iaf jättekul!
Jag och Fia stod också i en lång kö och blev kompisar med 2 10 åringar, den ena tjejen skulle jag åka med. Vi skulle åka en grej som typ snurrar runt och så men jag mår ju så himla illa så jag stod där och ba "aaaaaaaååååååhhhhhåhåhåhåhå!" :P

Sen garvade vi ihäl på bussen pga några saker och aa, askul var det! :D

När vi var hemma igen vid typ 16.05 så stack jag och Becka till Byle för att vi skulle kolla på några danser som våra brorsor var med i men vi missade dom så då stack Becka men jag väntade på mamma för att vi sen skulle till Täbban :)
Jag fick också träffa Sally, hon har vart på Öland med Micke i några dagar men nu är hon tillbaks :) <3<3
Mamma och jag köpte lite saker i Täbban men det visar jag imorrn för nu ska jag sova, ska lixom gå och bada hela dan imorrn så måsta tagga till under natten haha :)
Asså ni märker säkert det där halva jordklotet som jag försökt täcka med nån grej under näsan men äh strunta bara i det..
<3<3<3
Snygging där! ;p
Sen sist men inte minst en egobild eller haha det har ju alla bilder på mig varit :o men den har är ego x3!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0