Yesterday & today! Fick lite extratips av en främmande tant som la sig i hehe! :F

Cha chaa!

Haha jag bara skojar lite :P

Igår var ju jag i Täbban med cheyerna och det var askul! Jag hittade massor av fina sommartröjor och ett par jättesköna shorts som bara kostade 79,90 kr! :D Lovar att visa er tröjorna och shortsen antingen idag eller imorgon för det är ganska mycket.
Vi köpte glass lite senare också gick vi ut till fjortisfontänen och snacka och käkade glassen, galet mysigt var det! Det var också en kille som tyckte han var asball för han åkte runt på en skateboard (longboard skulle vart coolare) med en sån där lång jacka som alla killar på typ 14 bast och uppåt har i Sälen, den gick ner till knäna också hade han ett par asstora mjukisbrallor, cool han verkade va' va?! :P
Han gjorde massa tricks också, så ball! Haha det var han INTE! ;D

Sen så gick vi in på Åhléns för att jag skulle köpa ett läppstift/läppglans och då stod jag och hade jättesvårt att välja mellan två så Karro och en tant fick hjälpa mig haha! xD För Karro sa såhär "det där tycker jag du ska ta" och jag ba "mm" och då kände jag hur en tant verkligen stod och råglodde på mig och det hade hon gjort jättemånga gånger innan också men iaf, då sa hon med ganska hård röst "det där tycker jag INTE att du ska ha!" och hon var lixom en helt främmande kvinna så jag blev helt himla röd i ansiktet och ba "ööh... nä hehehehe kanske inte..........".
Karro och jag stod och glodde på varandra samtidigt som vi höll oss för garv haha :D Asskumt var det! Juste! Hon sa också "det kanske var lite konstigt att jag sa sådär, eller?" och jag ba "heeeeeeeheeeee nej det var det inte" fast jag egentligen tyckte att det var helt himla konstigt som helst!

Aja sen så åkte jag och Karro och Fia hem till Fia och tog asroliga bilder på studsmattan och framför spegeln och gjorde oss feta i Karros mobil också käkade vi lite där också snackade vi såklart också doppade vi fötterna i hennes pool! :)

Sen kom pappa och hämtade mig och då åkte vi direkt till Jennis mamma för hon fyllde år och aa då käkade vi gott och jag var ute och hälsade på hästarna och sånt. Vid ungefär 10.15 så åkte vi hem :)

Idag så har jag gjort lite saker också, imorse spelade jag match mot Bele Barkaby och vi förlorade :( 
Sen kom mamma hit med Sally och då var jag lite med dom och sen så stack jag, Ludde, August och Emil till Jarlabanke för att det var värsta festen där nere eller vad man nu ska säga, inte fest haha men det var massa stånd och sånt där nere.
Det såldes också våfflor där nere så vi köpte oss en varsin och sen så satte vi oss utomhus och käkade dom :D
Men August trodde att våffelsmeten som stod där bredvid grädden och sylten var vaniljsås så han hällde det på sin våffla och då skrattade alla vuxna så då blev han lite ledsen men aa..

Har nyss varit ute och fotat lite, bla. mig själv hehe :P
Ni kommer få se bilder snart :)

Här kommer iaf bilder från yesterday:
Suddig bild, I know men där är iaf en bild på fontänen där alla fjortisar hänger ;p
Så härlig på dig Karro! :)
Happy feets! xp
Haha våra tår xD
Asful på mig men Fia ler! :D Karro också haha :P
Snygg asså! xP
Haha Fia ser helt oberörd ut eller vad man nu ska säga :p
:D
Haha Karro! :D
Haha shit vad jag ser ut! xD
Glad eller vad?! :D
Haha snygga vi är!
Som sagt, vi är sååååååååå himla snygga när vi slåss! Snyggast i stan asså!
Närbild haha :p
Fia :D

Hahaa Karro! Fett coolt hennes hår blev :D
Karro är väldigt bra på att sparkas som ni kanske ser xp
Mina tuffa brudar!
Höhö jag bjuder ;)
Asfiiin bild på Sofia! Det är Eriks balla hjälm :)

Oah!
Update: Tog bort två bilder för Fia ville det..

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sofia

Ta bort 17 bilden & den med hjälmen

2011-05-21 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0