If not now then when?

Hej!

Gästerna gick för ett tag sen och vi har också hunnit käka middag här, det blev mat från thaien för vi var så trötta, jag och Jenni har ju stått och bakat typ halva dagen men det blev riktigt lyckat! :D Vi ska grilla imorrn istället om nån undrar haha.
Förresten, ska ni se på det där programmet som heter "Kvällen är din", det är ju premiär på det idag. Jag ska iaf kolla och käka min och pappas Ben&Jerry, aja här är lite bilder från idag, programmet börjar ju snart så hinner bara visa er några nu.
Nehepp det går inte att ladda upp nån till bild för nånting krånglar men här är iaf en ledtråd hur dom andra bilderna kommer att se ut ;p

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: amanda b

snygg design, ser rent ut :)

2011-05-08 @ 11:30:56
URL: http://www.amandabranje.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0