12:e november 2011, 1300 kr! :o

Hej!

Jag hade match mot Vallentuna imorse, Derby alltså men det var typ vår sämsta match i världshistorien hahah! Vi var inte bra, bara i början av första halvlek, men vi förlorade med 4-0, inte bra hehe! ;) Aja det var kul ändå....

Sen dess har jag ätit lunch, varit ute och gått med mamma och Sally, släppt ut Beckas katter (en av dem hade kissat i badkaret hehe ;D), fotat myyycket också har mamma kollat busstider till Täby C för vi ska nämligen dit snart, bussen går 14.33 så vi ska väl börja bege oss snart :) Vi ska typ bara gå runt där och jag ska visa en grej som jag önskar mig och testa ett par skor för 1300 kronor!!
Jag kommer verkligen inte köpa dem (och inte få dem för den delen heller) men man kan alltid testa.. ;)
Aja vi måste åka snart så hejdå! // sOphia


En av typ 500 bilder :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0