13:e november 2011, mhm jag åker gratis...

Heej!

Kollade nyss igenom min blogg lite och jag har typ bara bloggat 1 gång per dag de senaste dagarna, förlåt det är jättedåligt och jag vet att det är ju inte kul att läsa heller så jag ska banne med ta och skärpa mig! 

Måste bara berätta en grej som hände igår när jag och mamma hoppade på bussen för att vi skulle åka hem. Vi hoppade på där som sagt och sen när chauffören precis skulle stämpla min remsa så kollade han upp på mig och ba "åker du med mamma?" och jag ba "äh ja.." "du måste veta att barn under 12 år åker gratis på helgerna" sa han och jag gick bara förbi hahahah! xD Han trodde att jag var under 12 år..... -.- Aja får väl se det lite positivt att jag iaf fick åka gratis :)
Jag fick en suuuupergod bakelse där i Täby C av mamma inne på Gateau :D

Idag ska jag duscha, göra liite läxor och baka för att Mikael och Karin (och kanske Amelie och Ebba) kommer hit på fika och juste det kanske min gudmor Maria också gör! :D

Okej, min brorsa och hans kompisar spelar massor med spel just nu så därför kan inte jag ladda upp någon bild! :o

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: frida

haha ååh så där brukar de bli för mig också, eller ingen har trott att jag är under 12 år än, men under 15...haha :)

2011-11-13 @ 17:59:19
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0