14:e november 2011

Tjenare!

Som sistalektion idag så hade vi engelska och då hade vi oförberett prov!! (eller ok jag visste att det skulle vara prov men jag hade glömt det och man kunde inte plugga på det) Och det gick helt okej tror jag... eller så gick det jättebra eller jättedåligt eller helt ok som sagt :)
Jag kom nyss hem så jag ska ta tag i mina läxor snart... kul! :/ Nejmen jag har tagit lite egobilder satt mm... men vet ni? Jag ska åka iväg om ett tag och spela trummor och sen ska jag hem, packa ihop mina saker och sen kommer pappa och hämtar mig och brorsorna, nu vet ni vad jag kommer göra idag, trevligt? ;) Sophia goes ego:






Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0