16:e november 2011, mm!


Hej hej!


Jag har vart jättenervös inför en redovisning som jag skulle göra idag på SO:n (trodde jag) men jag hann inte idag utan jag ska redovisa imorrn men jag är fortfarande lite nervös så aah, får se hur det går! :) Annars var det kul idag, pannkakor var det iaf till lunch och det var jättegott! Otroligt... nä jag bara skojja, skolmaten är faktiskt helt okej tycker jag. Men varför skriva om skolan när det finns så mycket annat bättre?? :p Jag har inga läxor förutom matte till på fredag så jag tänkte kanske gå ut och fota om ett tag men jag önskar att frosten var kvar sen imorse för det är ju så fint med frostbilder! Men aja hej då så länge! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Monika

Hejsan! :D Allt bra? :)

2011-11-16 @ 15:00:32
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0