19:e november 2011, nytt syskon! :D

Nämen tjaa!

Nu hörs vi igen, trevligt trevligt... höhö nä jag bara skojja. Jag har inte bloggat för att JAG HAR FÅTT EN LILLASYSTER SOM JAG FICK TRÄFFA IGÅR!! :DD <3333 Är så himla superglad verkligen! :D Hon var så liten och söt <33 Vill att hon ska komma hem på en gång så att jag kan vara med henne och bära henne som en liten docka hela tiden.... :)) Jag fick tyvärr inte bära henne igår men det förstår jag också, hon var ju så liten och nacken verkligen hängde om man inte höll i den, jag kan inte ta så mycket ansvar tror pappa och Jenni haha x)

Och juste,  TACK så jättemycket till alla er som kommenterat och gillat på facebook, blev och är verkligen superglad för det! :D Och tack till er som redan kommenterat här :)) 

Idag var jag på Arosfortet och det var fett kul men jag blev också suupertrött efter man kört dem där cellerna tusen gånger men sen stack vi och åt på en restaurang.. Det var iaf jättekul att vara med alla!
Nä, nu ska jag fortsätta kolla på tv eller nej det är så dåliga program men jag ska gå och lägga mig snart, jaaaa! :P


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Ååååh Sophia jag är seriöst så himla glad för din skull!! :'D <3

2011-11-19 @ 23:02:26
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Mli

Asfin bild!! :D hehe skriver det en gång till:

Grattis! XD <3

2011-11-19 @ 23:06:30
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0