20:e november 2011, Sally nally pally är huvudpersonen!

Hej! :D

Imorse så åkte jag, mamma, Micke och Sally till Vaxholm och gick på en hundkurs tillsamans med Ellie, det är mammas kompis Maria och deras familjs hund. Det var jättekul ett tag men sen efter typ 1½ timma hade mina tår domnat bort i mina tygskor så då var det inte så kul längre men mycket har vi iaf lärt oss idag :)
Sen åkte vi till en pizzeria och beställde och åt det sedan hemma hos Maria och dem, jag tog en kebabrulle m någon är väldigt tokintresserad av mig och undrar höhöh! ;D Vi var där ett tag och hade det supertrevligt :)

Nu är jag hemma och snart ska jag spela match mot TIS 98:or! Taggaaaa! Är så hiimla taggad, vi måste verkligen ta dem eller åtminstone hålla nollan.... men det kommer bli en riktigt svår match för jag måste faktiskt erkänna att TIS är en bra klubb eller vad man nu ska säga.
Nej nu måste jag byta om och fortsätta kolla på Tele2:s grymma abonemang till Iphone 4S! :D Håller på och visar mamma ;)

(bloggar på Mickes dator för min är hos pappa så det finns inga bilder)


God bild va? :)) (från arkivet)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Tele2

Hej Zoophia,



Vad roligt att du funderar på att skaffa en iPhone via oss. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-22 @ 10:47:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0