6:e november 2011, farsdag!

Heej!

Idag är det farsdag! :) Jag gick upp och bakade scones imorse och dukade och sånt och sen så överraskade jag pappa med det, så vi har nyss ätit färdigt allihopa, vi gav han också en hemmagjord present så det var kul!

Men jag är skittaggad inför matchen som börjar om ett tag, så himla taggaaad! Så jag är nästan helt färdig nu, har iaf fotbollskläderna på mig men jag måste borsta tänderna men jah vi hörs sen då! Och vi ska ta det här laget... hm, Viksjö heter dem typ.. :P // sOphoa (äh nu får det stå så!)


Nu kör vi!!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: idaaaaa

hej sophia,

jag vill bara upplysa dig om att farsdag är om en vecka....

hejdå

2011-11-06 @ 18:28:47
Postat av: Johanna

Va..? Farsdag är ju nästa söndag?! Eller? xD

2011-11-06 @ 20:02:36
URL: http://johannasfoton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0