9:e november 2011, aj aj aaj!

Hej...

Har vart hos tandläkaren för en stund sen och spänt tandställningen och jag har fått gummisnoddar, det gör väldigt ont med gummisnoddar också ser det helt knäppt ut men that's life helt enkelt, jag får stå ut med det... Jag kommer ju få snygga tänder sen :)
Det var så konstigt för jag satt hos tandläkaren och väntade men hon kom aldrig och ropade upp mitt namn eller någon annans för den delen, jag hade tiden 12.15. Sen när klockan var 12.35 så kom det nån annan tandläkare och ropade upp någon annan och då passade jag på och frågade henne om hon visste nåt och jaa det visste hon, den tandläkaren som jag skulle till hade flyttat upp två våningar så jag kom lite sent men det gjorde som tur ingenting.

Någon bra nyhet då, hmm.. juste! Jag är kallad till matchen mot Vallentuna på lördag, köttaaaaa! :D


Vill inte visa mina tänder i närbild i skarpt läge men ser ni hur konstigt det ser ut? Jag har fått med ett gäng snoddar hem och de ska bytas varje morgon och kväll, tagga inför ikväll! :P

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: frida

ååh fy, jag har också en sån där hemsk sak i munnen (-snoddarna då). Läääängtar så grymt mycket tills jag får ta ut den!

2011-11-09 @ 16:14:10
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/
Postat av: sofia westin

Svar: Hej :) hahaha! (Svar på ditt skämt) XD

ja det växer på ögonbrynen och ögonfransarna oxå, tror jag ialfall, hon i butiken sa det! på två veckor växer iallafall håret 2,5 cm :)Otydligt svar men hoppas de duger!

2011-11-09 @ 18:16:51
URL: http://sofiqqwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0