Can't you hear that boom, badoom, boom, boom, badoom, boom bass he got that super bass!

Hej jag heter Sophia och mår piss. Jag har så ***** ont just nu! Det gör aaaaaaaasont!! Vi har hållt på och ringt doktorer och massa andra och jag har fått tagit en sitodon som inte är bra för barn egentligen men vi fick tillåtelsen av dem som vi ringde och sitodon ska göra så att värken släpper men den har inte släppt ett endaste dugg!
Det gör så ont!
Jag lever typ inte och snart måste jag borsta tänderna!! Aaaaaj det värker ännu mer när jag tänker på det, fyyy! Men jag ska gå och lägga mig om en stund för först vill jag se Bonde söker fru, har väntat hela veckan!
Men förlåt för "ontinlägg" men jag kan inte skriva positivt nu.

Blir ännu mer arg nu för internet segar sönder!!!!!!!!!!!! Kan inte ladda upp nån bild!!



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Oj då, stackars dig!



Hoppas du blir bättre! <3

2011-11-09 @ 21:31:16
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/
Postat av: Alice

Nej gud!

Hoppas du blir bättre!

Och att det inte är allvarligt >_< <33

Krya på dig! D:

2011-11-09 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0