1:a november 2011, mm ala mm!

Hej!

Igår var det så himla kul! Vi åt och hade superkul också såg vi på 2 asobehagliga filmer, de var skräckisar och ååh de var jätteläskiga verkligen! Vi åt också av det Becka och jag hade bakat och de var jättegott också sov vi där och det var jättekul! Synd bara att Karro inte mådde bra imorse, hon gick hem innan frukosten för ah hon mådde inte bra som sagt, krya på dig Karro!

Märkte när jag kom hem att jag har fått värsta rivmärket på handleden, jag måste ha rivit mig i sömnen igen! Först i pannan och nu på handleden.. e m o. 


Asså Rebecka gömde sig under ett täcke bakom mig haha, aja nu ska jag ut och gå med hundarna med Fia! Hörs :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0