Spännande värre... :p

Nja hörrninini, jag har faktiskt ingen lust att gå ut och fota men jag har lust att göra mannagrynsgröt och sen fota, toppen jö!
Då får ni bilder på det sen istället :P Och juste förresten, jag har glömt att skriva här att barnet kan komma när som helst, det är lite mer än en vecka sent nu :o Så det är jättespännande! Jag hoppas på en tjej men kille går också bra ;)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Linn

Sv: Du kan köpa det på mataffären (inte det i silverförpackning men det finns ett i glasburk, brukar stå bland thaimaten) annars på bodystore.se! :)

2011-11-16 @ 16:22:43
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0