Nervöst...


Hej, har stått och övat lite nu på SO:n framför spegeln haha, alla i klassen ska redovisa ett stort arbete som ska vara minst 5 minuter och det är inför helklass och jag kommer vara så himla nervös! Jag är redan nervös och jag kommer typ inte kunna prata där framme... åååh!
Karro kommer att stå på sidan och vänta på sin tur och sen tvärtom men det är verkligen nervöst... jag måste ha nåt bra att tänka där framme typ något peppande som gör så att jag inte blir lika nervös men jag kommer inte på nåt. :/ Sen blir jag också väldigt röd i ansiktet ibland när jag pratar inför folk (vet ej varför) så jag kommer se ut som en himla tomat där framme... aja jag får väl tänka att alla ska göra det och jag vet att alla är lite nervösa.. det måste gå bra.




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: frida

sv: vet inte, ska antagligen på slutkontroll 12/12 så inte så jättelång tid kvar :) när får du ta ut din då?:)

2011-11-14 @ 18:34:40
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0