..


Hejhej!

Sitter och kollar på Idol just nu fast det är ju typ slut nu för tillfället, efter skolan idag funderade jag på att åka till Täby C men jag gick hem till Rebecka istället med Karro och Fia också :) Jättekul var det, först gick vi till ICA och när vi var hos Becka så såg vi på filmen Tusen gånger starkare, jag tycker att den jättebra faktiskt.
Nu är det Hellenius hörna, taggaaaaaa! Haha ;)

Imorgon ska kanske jag och mamma åka till Täby C för att köpa lite nödvändiga grejer som tex. jag behöver för att göra en hemmagjord ljusstake, spännande?? ;) Juste vet ni? Jag var på konfaträff igår som jag skrev förut men jag tror inte att jag kommer vilja konfirmera mig, jag kommer förmodligen hoppa av... jag kanske kommer att få göra något annat roligt för pengarna då fast det är inte säkert. Men jag kanske gör den där ljusstaken imorrn så då visar jag den då i så fall :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Anonym

Varför ska du hoppa av? :( var ska du konfirmera dig? ;)

2011-11-26 @ 16:49:50
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0