17 oktober 2011, KRAMA MIG! ;D

Heej!

Äntligen ett datainlägg! Har ju hållt på och mobilbloggat för asså jag har hållt på och testat om det funkar att blogga och publicera bilder via mobilen om man går in på Blogg.se och det funkar nu! :D Det gjorde inte det förut, iaf inte för mig haha.. :p

Det var så kul idag i skolan för jag skrev en lapp där det stod "KRAMA MIG!" och sen så tejpade jag fast den på Karros rygg lite diskret sådär (det var inte så jättediskret för hon märkte mitt första försök och då sa jag att jag sträckte fram handen haha men jag försökte ju få fast den) och till slut så fick jag fast den haha xD Så jaa Karro fick många kramar :D

Gjorde vitlöksbröd och soppa på Elevens val med Vicci, FETT gott var det! Sen satt jag i skolan med Rebecka ett tag och sen stack jag till tåget och åkte till Tibble och spelade trummor! :) Efter det gick jag till Täbban och köpte 2 saker! Spännande?!?! :o 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0