31:a oktober 2011, läskigt värre...

Gomorron alla glada!

Hoppas allt är super med er för det är det med mig! :) Idag kommer det bli sjukt kul (tror och hoppas jag, fast jag vet nästan det) för att Karro, jag, Rebecka och Sofia kommer att fira halloween tillsammans ikväll! Vi ska vara kockar i Beckas hus och käka där och ah ha det mys också ska vi käka ännu mer för att jag och Rebecka ska ha bakat till ikväll, vi ska också kolla på nån skräckfilm, har typ aldrig gjort det haha! :P
Men det ska iaf bli askul! :D

Jag ska som sagt baka med Becka idag innan allt det dära, så jag ska ta och ringa henne snart och kolla när vi ska köra igång men jag är långt ifrån färdig så jag måste byta om snart, aja ha det gött så länge! ;p // sOphia

shit imorrn är det 1:a november! :O Och idag är det sista oktober... :o


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0