Det blev ingen träning utan jag bara satt där haha :p

Hej, det var ingen träning utan 96/95orna hade tydligen upphåll så först stressade jag dit, sen satt jag dä ett tag och ba "var är alla?" men jag satt där i 25 minuter och sen messade jag en av tränarna och då ringde han lite senare och förklarade haha, det stod inte på hemsidan att den var inställd så ah det blev lite tokigt höhö, gick iaf till Byle sen och nu sitter jag fortfarande här i ett kapprum, Emjag kommer få skjuts hem men Emil har utvecklingssamtal så jag får vänta på dom helt enkelt :) Gick in på toan och tog en egobild, här är den:

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0