Erato

Heej! :) Har käkat och testat mammas läppstift bara på skojj, skulle tagit några drivbilder men nej. Åt kött men det var asstarkt så det bränner i munnen nu hehe, ifall ni undrar lixom ;) 
Om ett tag ska vi åka och hämta Emil på perrongen och sen åka vidare till Täbban! För klädaffärerna är väl öppna tio över åtta? Eller? Nä jag bara skojja, men som jag skrev så ska vi ju på bio och se Tintin! :D Hoppas den är bra!

Tänkte visa er de här klippen, tjejerna är ju grymma verkligen! Fatta att kunna göra sådär med händerna och burkarna och sjunga skitbra samtidigt, imponerad!







Det sista klippet är när de är med i tv!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0