Ikväll kl 21...

Hej hej!
Ikväll kommer min gudmor hit runt halv 8 ungefär och sen efter det så ska vi åka till Täby C för att se på bio, vi ska se filmen Tintin! :D
Så det ska bli jättespännande, det är ju väldigt sent för att gå på bio då men vi ville se den på engelska i Täbban och det var lixom den enda som gick då...
Men jag tycker nästan att det är mysigare att se på bio sent.. det blir lite mer läskigt då kanske haha eller ah jag vet inte :P Men har ni sett den? Isf var den bra? :)

Jag har hört att den fått väldigt bra kritik men de dåliga grejerna är att Milou inte heter Milou, han heter Snowie och Tupontarna (eller hur dom nu stavas) heter också något annat..


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0