Man vill ju va' snygg när man ska sova!


Herregud! Tänk om jag skulle ha sådär feta armar :O
Snygga bilder? ;) Heh, sorry att jag inte bloggat och sånt men skolan har frossat med läxor och prov hela veckan och nu imorrn har jag matteprov och på tisdag har jag fysikprov och i onsdags hade jag franskaprov så aah.. 
Har gjort gaanska mycket idag, har vart hos mamma också har jag pluggat och gjort korvgryta, den var goo'! :)
Börjar 8.25 imorrn så har en kvart sovmorgon, yyeeeess!! ;D

Aja måste börja fixa mig nu, nivet jag sminkar mig inte vardagligt, alltså innan jag ska till skolan och sånt MEN jag sminkar mig innan jag ska sova för ah jag vill va' snygg när jag sover! Vill inte ni också det?!
Nä usch jag bara skojja ett tråkigt skämt för att jag är trött men hehh hejdå! // sOphia 



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: EMMA

Du borde ha den längst ner till vänster som profilbild! :D

2011-10-29 @ 10:58:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0