Nu kör jag! ;)

Tja!

Förlåt verkligen för den himla hemska uppdateringen på den senaste tiden eller vad man nu ska säga, den har ju verkligen varit hemsk! Men skolan tar all min tid, nästan iaf.. Men nu är det höstlov! Så himla skönt!! Så nu blir det bra bloggning den här veckan för det är ju så himla kul att blogga också! Så nu kör vi jag!


Jag i fredags, testade den där frisyren då och det ska jag göra fler gånger, ser ni att jag är helt röd i pannan? Det är för att jag legat och rivit mig jättehårt i sömnen, asweard jag vet ;)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0