Pasta och köttfärssås?





Okej nu fick ni två random bilder men men, valde mellan en bild på köttfärssåsen jag gjorde eller en bild på mina smutsiga brallor som Sally fixat och jaa det fick bli på brallorna hehe ;p
Den på pastan lade jag ut för att jag gillade den haha! ;D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sveriges yngsta bokblogg / Elin

Re: Vi är så glada över att vi inspererar dig! Vad kul och hoppas att du får många fina lästimmar framför dig i höst. Tack för ditt tips, det ska vi ta in :)



Kram!

2011-10-16 @ 21:50:55
URL: http://loobook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0