Tha grillmasta! ;)

Heej!

Fick värsta bloggsuget nu så jag tänkte blogga lite nu då. Igår var jag hemma hos mina kusiner Amelie och Ebba för att Amelie fyllde 18 år!! Det var jättekul och det var supergod mat, tårta och godiset var också jättegott! ;D
Supertrevligt verkligen, jag, mamma och Emil hade vart i Täby C innan där jag printade ut en bild på Expert också köpte vi en ram och ramade sen in den. Det blev en liten personlig present från mig :)

Hon fick också en jättesnygg halsduk och matchande vantar till det, från Indiska. Jag lade faktikst undan en sån där halsduk till mig själv så jag kanske ska köpa den imorrn när jag ändå ska spela trummor i Tibble.

Idag då? Idag har jag vart hemma och pluggat till ett franska "test" (nej inget prov utan test) på onsdag också har jag stått med mamma, Sally och Emil på IP och grillat hamburgare åt folk i 2 timmar, najs? Njaaa..

Det var en annan hund där som hette Teddy så jag tog en promenix med Sally och Teddy i spåret men det gick sådär att hålla i dom båda för Teddy var typ besatt av Sally, ville para sig och lukta henne i baken hela tiden, besatt! :P
Aja nu ska jag göra köttfärssås för det är HK läxan men aja hörs sen! :) // sOphia

En bild från i onsdags hos Karro, jag skulle föreställa Barbie. Juste det kanske är viktigt att veta att det var en bildläxa också hehe..

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0