Mina "roliga" händelser vid fåtöljen...

Hej!

Jag ska på träning gaaanska snart men det är ju ett tag kvar för asså den börjar 19 men ah. Vad har jag gjort under den tiden jag inte bloggat? Jo jag har gjort det här:



Den här omeletten var supergod (jag var väldigt hungrig ifs så den kanske egentligen smakade råttbajs fast neeej!) och superenkel att göra! Kan lägga upp receptet sen även fast ingen kanske är intresserad men det är kul! :)
Sen så satte jag mig ner och kollade vad det var på både kanal 4 och 6:an för att det är dom kanalerna vi har här hos pappa, inte najs! Men som tur var så började That 70's show då och det är ju bra så då kollade jag på det:



Okej jag fotade i fel tillfälle för nu ser det ut som något himla knarkarprogram men det där var bara något konstigt. Iaf, när det höll på så passade jag på och ta några egobilder och här är två av typ 1 miljon:







Eller okej ni fick tre nudå men det skadar väl inte, eller?? Va?! :O
Håller på och messar med Karro just nu, det är en grej jag inte fattar... aja måste nog byta om nu, hörs sen! :) // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: expository essay

Har duschat, käkat och fyllt i en grej på Unikum nu så nu väntar sängen på mig men jag tror jag längtar efter den mer ;) Träningen var fett kul så aah livet är gött


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0