19:e september 2011, är hemma idag :(

Hej...

Är hemma idag för att jag är sjuk :( Vi har temaveckan den här veckan och idag skulle vi till stan och imorrn till en förort för vi ska jämföra och sånt.. och jag ville verkligen följa med men jag har jätteont i magen och orkar knappt gå så ah.... måste vara bättre imorrn!
Får väl äta min matsäck till lunch då hehe :)
Aja kommer typ ligga i sängen eller soffan hela dagen, sen kommer pappa och hämtar mig och mina saker ikväll.
Om jag känner mig lite piggare om ett tag så kan jag blogga lite roligare då! :)


Wohooo! Ehm.. nu vet jag inte vem det är på bilden meeen... vi säger att det är John! :D Eller?

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0