1a september 2011, rutigaskjortdagen idag!

Heej!

Slutade 1 idag, hur najs? Asnajs! :) Idag så hade nästan alla (eller okej långt ifrån alla men nästan!) rutiga skjortor på sig, jag har min rutiga skjorta på mig och Elin, Ida, Becka, Sebastian H hade också :D Fia hade också tydligen funderat på att ta sin idag :p Lite lustigt haha :)
(fast Karro var sjuk så det var tråkigt men Karro du får bli frisk tills imorrn, saknar dig!)

Aja jag är iaf vääldigt trött nu så jag ska bara sitta här i soffan framför tvn med min kudde i knät där också datorn står på hehe ;)


Suddig bild I know men såhär ser iaf jag ut idag! :)

Juste! Idag är det ju den 1a september, coolt! ;)
Nu ska jag se på Jims värld, en av dom bästa serierna evaa!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0