3:e september 2011, pratade med Emil i sömnen :P

Hej hej! :)

Gick upp vid 8.00 idag för att jag inbillade mig att Emil kom fram till mig och sa att klockan var 10.00 och när jag sover så länge så brukar jag typ alltid få panik för att det då känns som att jag har sovit bort hela dan så jag sa i sömnen "oj herregud!" också gick jag upp haha :P 

Idag kommer mormor hit och då ska vi äta den där cheesecaken som jag gjorde igår, niiiice! Eller jag vet ju inte om den är niiice men jag hoppas det :) Vi kanske också ska till Rebecka för att bada där, toppen! :D
Vädret är ju hur najs som helst ju!

Lite roliga bilder:


Lets Go Leisure Diving

Lets Go Leisure Diving

Lets Go Leisure Diving
Såna där bilder kan ju jag och Rebecka ta idag! :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: EMMA

Hahah älskar dom på något sätt! sv; Tack! Men jag hinner inte ... jag har jättemycket skola och jag vill kunna få tid för sömn också haha ;) Nej men jag bloggar kanske någon gång om ett bra tag men jag måste veta att jag kan fixa skolan först liksom :) Du tar också jättefina bilder! Vet inte kanske lever mer på facebook eller weheartit vem vet? ;)

2011-09-03 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0