Alltså seriöst?!

Hejhejhejhej!

Förlåt för att jag inte bloggar men äh jag pallar inte hålla på med massa ursäkter så jag börjar skriva det jag ville visa nu på direkten istället.
Jag fick se mitt skolfoto idag och asså klassfotot? Seriöst det ser helt himla jättekonstigt ut! Det ser ut som att jag strykt min tröja ganska så mycket för länge i mitten! Det ser ju jättekonstigt ut... dom dära gubbarna som photoshoppade oss fick väl antingen lust att sätta dit en svart klump just på mig eller så kanske jag kom sådär till skolan och hade strykt den i sömnen... ;)

Kolla:




Hahah! :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Johanna

Haha, blixten kom från vänster så dedär är skuggan från Björn eller emelie ;)

2011-09-27 @ 16:48:11
Postat av: IDA JAOOOO!

det är skuggan från bokis huvud, men ändå fett skummt haha :D

2011-09-30 @ 18:06:17
Postat av: A N N I L I V . S E

Hejsan trevlig blogg, lust och följa varandra via bloglovin? :)



Var gärna med i veckans blogg tävlingen också

2011-10-01 @ 16:40:27
URL: http://anniliv.se
Postat av: Rebecka

HAHA XD vafan jag ser ju helt himla knarkad ut där bakom!

2011-10-01 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0