Blog Awards i Kista den 17e september!


©

Hej! Har faktiskt inte berättat att den 17e september så ska jag och Karro åka till Kista Galleria för att kolla på de kändisarna som ni ser ovan! :D :D Jag längtar verkligen jäääättemycket!

Alla kändisarna kommer att uppträda OCH signera!! :D 
Såhär ser programmet ut:

Kl 11.00 börjar Blog Awards eventet..

Kl 12.00 uppträder Ulrik Munther
Kl 12.45 signerar han..

Kl 13.30 Modevisning med modellbloggare..

Kl 14.15 JEDWARD UPPTRÄDER!! :DD
Kl 15.00 JEDWARD SIGNERAR! :D

Kl 16.30 Uppträder Mange Makers..
Kl 17.00 Mange Makers signerar..

Kl 18.00 Uppträder Mohombi..
Kl 18.30 Signerar Mohombi..

Kl 19.00 Modevisning..

Det som är det superduperbraiga i det här är att det är HELT gratis! :D Toppen ju!

Och vet ni vad vi ska göra sen då? Vi ska åka till Jedward konserten och se Jedward live!! :DDDD SÅ HIMLA KUUUUUL! Karro har koll på alla tider som vi ska passa för att hinna till konserten och sånt så det känns super! :D

Källa.



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Såg också dom där tiderna OCH SÅ HIMLA AWESOME! Vi kommer hinna i tid och allt! :DDDDDD Längtaaaar! Har biljetterna btw! Yääääh :D

2011-09-01 @ 21:45:44
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0