I'm ready!

(vem är vem?)

Sådär! Nu är jag typ helt färdig eller snart, ska bara borsta tänderna först då men sen så :D Åååh är så himla taggad! Det här kommer bli gryyyymt!! Har med mig två affischer på pojkarna (haha pojkarna! xp) som dom ska få signera åt moi :) Tänk om det typ blir såhär att jag och Karro står och snackar med dom och sen åker vi och gifter oss med dom! xD Tänk OM!

Nej nu måste jag ta fram telefonnumrena till Gina tricot, H&M och Bikbok för igår när jag var i Täby med Vicci då glömde jag den där så ah mamma ska ringa runt nu för jag måste ju åka snart så tack mamma! :)





Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: marina

det är inte så svårt att se skillnad på tvillingar, jag är tvilling själv :)

2011-09-17 @ 17:14:03
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0