come on


©
Jag sov med blöta flätor häromdagen och dagen efter vart håret väldigt krusigt men dagen efter det så var det helt perfekt! Ska inte fläta lika hårt nästa gång, då blir det nog jättebra. Så det är ett tips till er som vill ha håret lite vågigt/krusigt utan att behöva locka det, sov med fuktiga flätor efter att ni duschat! Annars är det ju bara att blöta håret lite vid kranen :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: fanny wikström'

Nu har jag gjort en ny design till min blogg! Klicka gärna in och säg vad du tycker om den! Och fortsätt gärna följa min blogg! Kram!

2012-04-14 @ 14:52:53
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: Mli

Brukar oxå göra så ^^ för mig går det ur direkt :P

Men ditt hår var jättesnyggt på bilden! :D

2012-04-14 @ 21:38:10
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0