Härligt liv!


(bild från Gothia 2011)
Starships were meant to flyyyyyy, hands up and touch the skyyy! Let's do this one last tiiimee, tralalalalalalala! :D Har gått runt och visslat på den typ hela helgen när jag var på träningsläger i Västerås med världens bästa lag! Så stört himla kul hade jag! Så underbart :D Vi körde skiitroliga lekar som vi ska köra på vår klassresa i augusti sen :D
Det var så himla roligt verkligen.. Vill tillbaks nu!

Aja, jag kommer inte orka berätta så himla mycket för det kommer bli typ 5 A4 sidor så jag struntar i det men lite kortfattat så har vi badat bubbelpool, lekt lekar med 95/96 laget som också bodde med oss, gått och handlat godis och banan :D också har vi tränat galet mycket! Vi spelade också en match mot Barkarö, kuuul! :D Och nu varje gång jag hör den där låten För alla oss, asså den som går såhär "när matchen är igång får man lyckorus blablablablablaa, måndag tisdag onsdag toorsdag fredag lördag söndag blablablablablaaa!" så börjar jag nästan gråta haha, för asså vi värmde upp till den och sjöng den hela tiden så det blir värsta flashbacken haha.. :) Aja älskar den ändå! <33 :D 

Men nu är det skola igen och jag har prov på onsdag så det är väl bara att börja plugga då.. Inte sådär jättekul, skulle egentligen bara vilja sova, är supertrött efter helgen, sängarna var inte sköna :p
Men vi hörs väl sen! Tjaråååååå ;D //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Skriv om dendär glassgrejen ni var på!! :D

Hoppas verkligen att du har bilder! :P

2012-04-27 @ 18:44:51
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0