Några "gamla" "favoriter"..








©
Bilderna är från december och då kan jag förstå att det såg ut såhär men nu i april??? Nånting har gått snett :/ Sally är iaf vääldigt glad, det går inte att skotta för Sally är på spaden hela tiden, haha :P Men jag läste iaf att det ska bli mycket varmare på eftermiddagen, wehåå!

Men nu till något helt annat, när jag redigerade de här bilderna i december och lade upp dem så var jag väldigt nöjd över hur dem såg ut och så men nu när jag ser dem så undrar jag vad jag tänkte när jag redigerade vissa av dem?? Vissa ser ju inte alls bra ut haha! Lite tokigt men det visar ju bara att jag utvecklats inom redigering sen december, typ.. :p Hoppas det iaf! :D //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0