En hatad och älskad dag!


(outfiten for today! ;) olika strumpor också, snyggt. och det är två olika bilder om nån undrar :p)
Heej! Har haft en väldigt slö dag idag, den är ju inte precis över än men planerna är bara att gå ut och gå med Sally och Bosse, alltså får jag träffa Fia och sen åka till Ruth halv 7 :D så.himla.glad! Hon har varit borta i Skåne i en vecka nu så jag saknar henne så galet mycket!

Det jag har gjort tidigare idag är att: Varit ute och gått med Sally och hon fick träffa Bosse genom deras fönster haha, hon gnällde så mycket sötnosen :') Sen har jag bara degat i soffan framför tvn och kollat bloggar och sånt där men dagens höjdpunkt är att jag kollat på Robotar! :D Hahahaha den filmen är ju så himla bra!
Och som sagt, om en stund ska jag ut med Fia, ruuligt! :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag både hatar och älskar såna här dagar, så tråkiga men ändå så sköna. Aja ni får ha det bra så hörs vi sen! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Gaalet snygg du är på bilden! :P Nej men snygg outfit och tjej! :D



SV: Jag vet inte riktigt , jag trodde stenhårt på att klara skulle vinna, trodde hon var bättre XD

vad tyckte du då?

2012-04-12 @ 18:52:19
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; Åh, vad roligt! Blir så himla glad! Hihi :) Självklart kan vi det! :)

2012-04-13 @ 14:01:36
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finare om du går med lika strumpor!

2012-10-11 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0