14:e april 2012


Heej!

Haha vädret är ju typ ett skämt! Hos oss är det minst 10 cm hög snö och i pappas område skulle vi ha vårstädning idag! Men den blev inställd såklart, fast vi stod ett tag och väntade på att folk skulle komma men sen fick vi reda på att det var inställt, sopa snö lixom? ;D Jaja, det här var ju inte roligt.. Jag som tänkte gå ut och fota blommor efter att jag pluggat, de syns inte längre :p

Men aja nu måste jag verkligen plugga järnet hela dagen! Men jag lovar att uppdatera också :) Jag blev så sjukt sugen på gröt när jag gick från pappa till mamma för snön såg ut som god mannagrynsgröt <33 Funderade på att sätta mig ner och äta ;D Men vi hörs sen, ha det så bra! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0