you would not believe your eyes if ten millions fire flies lit up the world as I fell asleep






©
Copyright buddies! ;) Bilderna är från idag, så himla underbart väder det var idag! Spelade årets första sanktamatch imorse och det gick prima för hela laget förutom mig som verkligen sög. Men vi vann iaf! :D Vi mötte IFK Täby så det var väldigt viktigt att ta dem och det gjorde vi! Grymma vi är (förutom jag då)!
Nu är vädret inte så roligt men hoppas det blir det till imorrn för då ska jag och några andra ut och fota på en äng! Ni får se bilderna sen om nån blir bra :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Anonym

Tjena snygging !

Just nu har jag en fototävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 200kr hos tvspelsweb.se. Skulle bli sjukt tacksam om du deltog. För mera info och stuff ---> http://svenssonjullan.blogg.se/2012/april/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



Kramar ♥



sorry om du inte gillar sådant här !!!

2012-04-28 @ 21:24:20
Postat av: Emma

Du var inte alls dålig sophia! du gjorde ju en assist :D

2012-04-29 @ 09:32:38
Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Fina bilder! :D

2012-05-06 @ 00:09:40
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0