A true love story never ends




Nally Sally Pally ! Det är hon som är på bilderna :) Lillgumsan.. Hon fyller 4 i år och då har vi haft henne i ungefär 3 år och 9 månader :-)  Härliga år! :D

Haha jag har velat ha en hund såå gärna ända sen jag var 3 år, typ. Och sen när jag var 10 tänkte jag på fullt allvar gå ut och gå med en av mina gosedjurshundar också tänkte jag köpa ett riktigt koppel som jag kunde sätta runt halsen på det xD Jag trodde att jag skulle få en hund då om jag visade att jag kunde gå ut och gå med ett gosedjur till och med, jag brukade alltid plinga på folk i vårt förra område och fråga om jag fick gå ut och gå med deras hund och det fick jag haha Så glad tjej då! :D
Jag skulle aldrig låta någon främling gå ut och gå med Sally faktiskt..

Men aja, nu blev det här ett tråkigt inlägg men vi hörs sen! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0