4:e februari 2012, gomorron! :)


Hej hej!


Vaknade fett tidigt idag men jag har legat och sträckt mig och halvsovit ända tills nu, det är så himla skönt att kunna sova hur länge man vill! Inte någon himla skola som väntar på en :p
Idag är det Frejcupen taggaaaaaa!! :D Det ska bli så himla kul och vi ska kötta tills vi vinner tycker jag! :DD

Men cupen börjar inte förrän halv 4 så jag ska göra lite andra saker under dagen, handla lite mellanmål till cupen bla. också måste jag plugga på en franska läxa, jättekul ju! ;D Om min kamera hade vart här hos mamma skulle jag lugnt gått ut och fotat men nu är den inte här utan den är hos pappa så jag får se om jag hämtar den eller inte men förmodligen inte.. Orkar inte haha ;) Men aja vi hörs sen då, nu ska jag göra frulle så hej då! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0