Haha långt inlägg !

Heeej!

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte bloggat på länge! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt (haha) och jag ser att statistiken varit ovanligt bra för att vara min blogg lixom, jag får alltid lite bättre statistik när jag inte bloggar haha x) Men det är också det som får mig att blogga också så det är bara bra och snällt av er att fortfarande ha kvar hoppet om mig! :)

Vad har hänt i veckan då? Jo, vi hade en spårad SO lektion för vår SO lärare har en praktikant eller vad man nu ska säga och han är vanligtvis jättesnäll men i onsdags så skrek han "TYSTNAAD!" också gav han oss ett oförberett prov för att se hur pass bra vi var och att det skulle bildas en specialgrupp, man ba vaaa?! Han rev också sönder någras prov för att dom viskade hahah! Jag var skiiiträdd och tänkte gå fram och lämna min mobil frivilligt till honom för att han sa till några andra att göra det, superrädd var jag! Men han drev bara, jättekul haha! xD

Sen har jag tränat och haft NO prov och sånt.. Imorgon är det Frejcupen, taggaaaaa! :D
Men aja, idag blev det helg (wehååå) om någon har missat det och efter skolan gick jag, Karro och Vicci hem till Vicci och bakade goda muffins med chokladbitar i och såg på film, babblade och sånt, jättekul var det iaf! Nu är jag hemma och ska typ göra guacamole (stavning?) till tacosen vi ska äta så hej då så länge! //sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan hur ska du spendera din helg? :)

Var gärna med på min tävling länken hittar du precis under presentationen i menyn! :)

Checka även in mina kategorier "jag syr" för att tycka till om det jag har designat och "some funny shit" för ett gott skratt! :)

2012-02-03 @ 21:51:30
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0