Hett tips!


Brukar ni se på Elsas värld? Om inte, kolla! Det är så himla grymt tycker jag! När Elsa gör pinsamma saker (som hon gör i varje program) så skäms jag med hahah, det är så himla verkligt det programmet tycker jag. Fast vissa saker är verkligen overkliga men aja det är ett hett tips från mig ;)
Imorgon är det skola..... ! Jag längtar inte faktiskt. Brukar längta oftast men nej inte nu, det är typ värsta SO provet på fredag, man ba "bring me helg hela veckan!" eller ah, nåt sånt haha. ;D Men aja nu ska jag se på Så ska det låta med mormor och mamma, myyys! :D

Men kom ihåg, googla på Elsas värld och börja kolla, you're gonna love it!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0